Дізнайтеся, як вуличний одяг, який колись належав скейтерам і реперам, став одним із найвпливовіших рухів у світі моди. Знайдіть способи включити її у свій власний стиль.
Вуличний одяг – це стиль повсякденної моди, який уперше став популярним у 1990-х роках. Він включає в себе зручний, але модний одяг, такий як футболки з малюнком, толстовки, спортивні штани і дорогі кросівки.
Стиль черпає натхнення як із культури хіп-хопу, так і зі стилю скейтерів. З додаванням елемента навмисного дефіциту товару. Послідовники останніх тенденцій у вуличному одязі відомі як хайпбісти. Багато хто з них йде на все, щоб придбати дизайнерські бейсболки, толстовки, кросівки та багато іншого, випущені обмеженим тиражем.
Перші бренди з’явилися у Південній Каліфорнії у 1980-х роках, коли серфери продавали футболки з трафаретною печаткою для просування своїх дощок для серфінгу у формі рук..
Натхненні вуличним стилем скейтбордистів та серферів Лос-Анджелеса, а також модою у стилі хіп-хоп, бутіки скейтбордингу у Нью-Йорку почали виробляти власні моделі у 1990-х роках.
У 2000-х роках снікер-культура, яка зосереджена навколо колекціонерів дорогих кросівок, наклалася на вуличну моду та вплинула на неї. Hypebeasts поєднували свої графічні футболки зі спортивними кросівками, і колаборацій було достатньо.
У 2010-х народився розкішний вуличний одяг. У міру того, як молоді люди та впливові особи в суспільстві робили її важливою частиною поп-культури. Індустрія моди від основних брендів спортивного одягу до брендів високої моди включилася в дію.
Терміну «hypebeast» ‒ визначає людину, яка слідує модним тенденціям. В основному це підлітки, які скуповують брендовий одяг та взуття, заради статусу та хвастощів. Хайпбіст, людина готова на все, заради придбання статусного одягу.
Хоча вуличний одяг може охоплювати широкий спектр модних стилів, він часто фокусується на чотирьох основних елементах.
Більшість вуличної моди – це купівля та продаж речей, випущених обмеженим тиражем. Хоча це може бути не під силу кожному. Все ж таки є способи включити вуличну моду у свій образ.