Спідня білизна стала невід’ємним елементом одягу сучасної людини. І з його експлуатацією пов’язано безліч кумедних фактів про спідню білизну, які наведені нижче. Отже, ми знаємо:
Смішні факти про нижню білизну
Факти у цифрах
- Середня американська жінка має приблизно 21 пару нижньої білизни. Близько 10% жінок належить понад 35 пар. У нашій країні ця цифра значно менша.
- На думку експертів, близько 80% жінок мають неправильний розмір бюстгальтера.
- Середня жінка буде носити шість різних розмірів бюстгальтер протягом усього свого життя.
- Найбільш високооплачувана модель Victoria`s Secret всіх часів – Жизель Бюндхен. Вона заробляє близько $5 млн. на рік.
- Середнє зростання жінки 165 см, а вага 61 кг. Розміри моделі Victoria`s Secret складає 155 см та 50 кг.
- У 2008 році дослідження показало, що 9% чоловіків в Америці мають нижню білизну, вік якої не менше 10 років. У п’ятнадцяти відсотків вік спідньої білизни становить від 5-9 років.
- Розмір бюстгальтера складається з двох частин, об’єму грудей (величина застібки) та величини філіжанки.
- Дослідження у 1998 році показало, що 60% французьких чоловіків змінюють свою спідню білизну щодня. Близько 75% французьких жінок змінюють свою спідню білизну щодня.
- Самотні люди менш схильні змінювати свою спідню білизну щодня, ніж одружені 82% проти 88% відповідно.
- Глобальний оборот бізнесу нижньої білизни оцінюють у понад 30 мільярдів доларів. Бюстгальтери становлять понад 50% загального обсягу ринку. Труси приблизно 33%, і корсети більш ніж на 10%.
- Більшість американських жінок вважають за краще носити бікіні (37%), класичні труси на другому місці (23%), далі йдуть стрінги (19%), шорти (17%) та інші (4%).
- На недавньому аукціоні в Единбурзі, пару нижньої білизни королеви Вікторії було продано за £ 9375 ($ 14,500 американських доларів).
- Світовий ринок панчішно-шкарпеткових виробів, як очікується, перевищить $20 млрд. до 2015 року. Панчішно-шкарпеткові вироби включає колготки, шкарпетки, гетри. Це збільшення відбувається в основному за рахунок нової техніки, зокрема, електронні в’язальні машини значною мірою замінили механічні в’язальні машини.
- Обсяг продажів піжам та в’язаної спідньої білизни, як очікується, перевищить $70 млрд. до 2015 року. Фактори, що впливають на ринок: підвищення рівня доходу, нові тканини та більша різноманітність стилів.
Історичні факти
- Десятирічний Джек Сінгер з Warwick, Нью-Йорк, 13 червня 2010 року носив 215 пар спідньої білизни одночасно. Він побив попередній рекорд у 200 пар.
- У той час як багато хто ворожить можна спідню білизну або не можна носити під кілтом. Шотландські традиції стверджують, що “справжній шотландець” нічого не носитиме під кілтом.
- Чоловічі труси були винайдені 1935 року.
- У вікторіанську епоху жінки носили трусики, які залишали всю область промежини відкритої і тому що вважалося, що відкрита промежина була більш гігієнічною. Отже, зміни у спідній білизні були нечастими. За іронією долі, паризькі танцюристи Канкана допомогли перейти до спідньої білизни із закритою промежиною.
- У 1950 році був популярний серед студентів коледжу штурм гуртожитку для дівчаток і крадіжка їх нижньої білизни, а потім публічна його демонстрація.
- Деякі ранні американські поселенці зашивали себе у спідню білизну на зиму. Вони зробили це, тому що це було простіше, ніж постійно його підв’язувати. Але це також означало, що вони не купаються до весни.
- Довгий в’язаний спідня білизна відома як “кальсони” спочатку носив боксер на ім’я Джон Л. Салліван в кінці 1800-х років. Він носив довгі вовняні панталони, коли боксерські бої проходили в холодну погоду.
- У 19 столітті жінки зазвичай носили важкі спідниці, щоб вітер не піддував під їхні спідниці, тому що вони зазвичай не носили нижньої білизни під ними. До середини 1800-х років вважалося непристойним для жінки носити щось у неї між ніг. Ось чому жінки їздили в жіночому сідлі і чому штани вважалися лише чоловічим одягом.
- Перший сучасний “бюстгальтер” був запатентований у 1914 році. Його створення приписують Мері Фелпс Джекобс. Вона запатентувала дизайн ліфчика під маркою “бюстгальтер” у 1914 році та пізніше продала патент компанії Warner Brothers за $15.000.
- 1995 року жінка на ім’я Бербел Заммер йшла через парк в Австрії під час грози. На ній був одягнений бюстгальтер із металевою вставкою під одягом. Метал у ліфчику привернув блискавку, яка вбила її миттєво.
- Нижня білизна часто використовується як символ. Наприклад, у 1960-х роках, “бюстгальтер пальника” протестували проти дискримінації у суспільстві щодо жінок. Крім того, після Другої світової війни, французьким жінкам, які мали стосунки з німецьким солдатам, довелося не лише голити голови, але вони також були змушені ходити вулицями в нижній білизні.
- У 1951 році Марлон Брандо допоміг перетворити чоловічі майки з бавовни у верхній одяг. Коли він носив майку у фільмі Трамвай Бажань.
- У 1990-х роках, хіп-хоп артисти зробили модним для чоловіків носити штани нижче за талію і демонструючи свої боксерки або плавки. Кажуть, що насправді стиль походить із в’язниці, коли у в’язнів не було пояса. Оскільки вони могли його використовувати як можливу зброю. Інші історики вважають, що цей стиль виник як ознака гомосексуальності.
Психологія
- Аналітики відзначають, що жінка, яка носить стрінги, як правило, почуваються більш розкуто та впевненіше. Сексуально, вона готова спробувати різні, більш творчі пози, і експериментувати в сексі.
- Сексуальні дослідники зазначають, що жінка, яка хоче носити білі бавовняні трусики, як правило, менш вибаглива і не любить надмірностей. Дослідники відзначають, що це схоже на те, що дівчина дозволяє бачити себе без косметики.
- Американський психолог Тара Рейнс стверджує, що кольорова гама бюстгальтерів у більшості колекцій дозволяє задовольнити лише білих жінок і закликає компанії-виробники переглянути обмежений асортимент натуральних кольорів, доступних для чорношкірих жінок.
- Сексуальні дослідники зазначають, що чоловіки, які носять “хлопчачі” труси “можуть бути не готові рости”.
Здоров’я та гігієна
- Більшість бюстгальтерів слід змінювати кожні 6 місяців.
- Бюстгальтери, які не лягають правильно можуть призвести до деформації спини та втрати твердості грудей.
- Бюстгальтери, які не правильно сидять, можуть призвести до деформації спини.
- У 2012 році в Зімбабве заборонили ввезення та продаж нижньої білизни. Законодавці сподіваються, що заборона допоможе вирішити проблеми зі здоров’ям та стимулює вітчизняну текстильну промисловість.
- Щоб уникнути інфекції сечовивідних шляхів, лікарі рекомендують міняти спідню білизну принаймні один раз на день.
- У той час як сучасні білизна робиться з різних тканин (шкіра, атлас, вініл, латекс, бавовна, сітка та поліестер). Як правило, для гарної гігієни, необхідно щоб промежина була вистелена бавовняною тканиною.
- Чинники, які можуть викликати зміни у розмір бюстгальтер: збільшення/зменшення ваги, початок/закінчення програми вправ, вагітність та пологи, менопауза чи гормональні зміни.
- Жінка із Великобританії винайшла бюстгальтер, який контролює серцевий ритм жінки. Якщо пульс високий, звучатиме сигнал тривоги як ознака того, що жінка перебуває у небезпеці.
- У Радянському Союзі експериментували з бактеріями, які будуть їсти зношену білизну астронавтів у довгих космічних польотах.
- Бюстгальтер з прокладкою робить жіночі груди більше і загострює на них увагу.
Мода та країни
- У Великій Британії зазвичай продається найбільша кількість бюстгальтерів з великим розміром чашки. Японія лідер з продажу найменших розмірів.
- В Італії, жінки святкують Новий рік у червоній спідній білизні, оскільки вона вважається щасливою.
- Країна, чиї моделі найчастіше рекламують спідню білизну в Victoria`s Secret це Бразилія.
- Поліція в Колфакс, штат Вашингтон, заарештувала Грег Флаерті за те, що він вкрав понад 1613 пар жіночої білизни з пральні. Звіти не вказують, чи були вони вкрадені до або після того, як вони були випрані.
- У 2005 році член палати делегатів Вірджинії Алги Т. Хауелл запропонував введення штрафу $50 за носіння штанів, які підкреслюють нижню білизну. Законопроект не пройшов.
- Китай має найбільший ринок нижньої білизни у світі. Китайський ринок спідньої білизни перевищив 16 млрд. дол. США у 2010 році, зростання ринку становить близько 20% на рік.
- Основні бренди на світовому ринку нижньої білизни: Calvin Klein, La Senza, DKNY, Princesse Tam Tam, Enamor, Embry Form, Jockey, Victoria’s Secret, Maniform, Wacoal Holdings, Gujin, La Perla, Armani, Wolford, Hanes, Fruit of the Loom , Etam, Chantelle, Triumph, AB Underwear та Lovable.
Можливо є ще якісь цікаві факти про нижню білизну. Надсилайте, оновлюватимемо інформацію.